Płonące opuszczone baraki...

http://terenprywatnypl.blogspot.com/2017/01/ponace-opuszczone-baraki.html
Podczas sprzątania i katalogowania plików na dysku znalazłem stare fotki z pożaru baraków. Było lato, wracałem z narzeczoną i dzieckiem ze spaceru. Gdy byłem już na swojej ulicy usłyszałem głośne trzaski a nad blokiem ujrzałem potężną chmurę dymu. Nie myśląc długo ruszyłem z aparatem w stronę pożaru...dobrze że na każdy spacer zabierałem swojego Nikusia. Na miejscu straż pożarna zaczynała walczyć z płomieniami...było ciężko, paliły się stare, drewniane baraki. To była chwila...cały budynek stanął w płomieniach. Starałem się podejść jak najbliżej, niestety temperatura była zbyt wysoka...Miałem założoną 50 stałkę, więc szału nie ma. Potem przegoniła mnie policja. Coś jednak udało mi się pstryknąć...








Krótki filmik kręcony 50-tką...



 Zobacz mój profil na Facebooku
https://www.facebook.com/Teren-Prywatny-1778551935748201/?ref=bookmarks



Wszelkie prawa zastrzeżone! Kopiowanie, powielanie i wykorzystywanie zdjęć bez zgody autora zabronione.