Gospodarstwo wiejskie...

http://terenprywatnypl.blogspot.com/2017/08/gospodarstwo-wiejskie.html
Kolejna wioska niedaleko mojego rodzimego miasta. Kilka opuszczonych gospodarstw. Niektóre zamknięte czekają na kupca. Inne w stanie ruiny. Niesamowity klimat, dookoła cisza...spokój...cała wioska leniwie budziła się do życia. Zanim na drodze pojawili się pierwszy mieszkańcy, ja już otrzepywałem się z kurzu przed wejściem do autka.
Co wypatrzyłem. Gospodarstwo, spore, dom plus kilka zabudowań gospodarczych.
Domek dwupiętrowy z poddaszem. Udało mi się zwiedzić parter. Niestety schody prowadzące na piętro przysypane deskami, widać to na jednej z fotek. Nie odważyłem się na wejście wyżej...mimo że ciekawość była silniejsza...dałem sobie spokój. Może kiedyś tam wrócę...i dowiem się co znajduje się na piętrze...
















Zobacz mój profil na Facebooku
https://www.facebook.com/Teren-Prywatny-1778551935748201/?ref=bookmarks


Wszelkie prawa zastrzeżone! Kopiowanie, powielanie i wykorzystywanie zdjęć bez zgody autora zabronione.