Pałac...


https://terenprywatnypl.blogspot.com/2019/05/paac.html
Chyba najbardziej znany, a na pewno najczęściej pokazywany w ostatnim czasie pałacyk. Sam przeglądając nowe posty na grupach widziałem go już w różnych formach…raz zdjęcia robione aparatem, gdzieś dalej telefonem…sądząc po jakości zdarzały się nawet zdjęcia robione żelazkiem. Oczywiście żartuję. Nam udało się go zwiedzić jakieś dwa miesiące temu. Razem ze mną i Wojtkiem był z nami, a może to my z nim…Marek z Aviatora oraz kolega Kwaśny z żoną, który reprezentuje Urabn Photo. Tego dnia udało nam się zaliczyć dwa pałace. Fantastyczne miejsca. Jeden z nich postanowiłem pokazać dzisiaj. Ten drugi wrzucę za jakiś czas. No właśnie…z tego miejsca proszę o wyrozumiałość i cierpliwość. Założę się że spora część tych Wszystkich, którzy zaglądają do mnie od czasu do czasu widziała już ten pałac. Założę się jednak, że są tacy…którzy widzą go pierwszy raz. Zresztą na moim profilu nie było jeszcze całej fotorelacji z tego miejsca, więc śmiało można powiedzieć, że jest to premiera. Ci wszyscy co już widzieli go…mogą zerknąć na moje prace i porównać je z innymi. Każdy widzi na swój sposób, czasami niektóre kadry są idealnie podobne do prac innych zwiedzających. Dzieje się tak ponieważ niektóre pomieszczenia są „na jeden kadr”, i żeby uzyskać jak najlepsze pole widzenia…po prostu stajemy w tym samym miejscu. Pewnie takie zdjęcie różni się jedynie techniką obróbki. Tak więc z tego miejsca, może i troszkę się tłumaczę, ale nie chce wyjść na kogoś, kto kopiuje prace innych. Tak jak umiem najlepiej, tak zrobiłem zdjęcia. Jeśli chodzi o sam pałac, mogę tylko powiedzieć, że zrobił na mnie spore wrażenie. Biblioteka z rzeźbionym  piecykiem, salon z pięknym łożem. Po raz kolejny nasuwa się pytanie…jak to się dzieje, że takie miejsca stoją opuszczone. W końcu nadejdzie taki moment, że do pałacu wejdzie ktoś, kto zamiast aparatu w dłoni będzie miał łom lub młotek. Tego samego dnia, zaraz po nas była tam inna ekipa. Na ich zdjęciach widziałem, że łóżko było już zapadnięte. Wygląda na to, że w tym samym dniu, między naszą wizytą a wizytą chłopaków ze śląska był ktoś jeszcze. Pałac ma sporo pomieszczeń, niestety większość stoi pusta. Są jednak smaczki…i te smaczki utrwaliłem na moich zdjęciach. Pozostaje mi jedynie serdecznie zaprosić Wszystkich do oglądania. 






 Zobacz mój profil na Facebooku
https://www.facebook.com/Teren-Prywatny-1778551935748201/?ref=bookmarks

Wszelkie prawa zastrzeżone! Kopiowanie, powielanie i wykorzystywanie zdjęć bez zgody autora zabronione.