Znowu ten szpital???

https://terenprywatnypl.blogspot.com/2019/11/znowu-ten-szpital.html
Kilka nowych strzałów ze szpitala w lasku. Wczoraj zauważyłem nowe murale, więc dziś rano pojawiłem się tam z aparatem. Korzystając z wolnej chwili obszedłem szpital dookoła, aż wylądowałem na basenie. Do głównego budynku nie wchodziłem. Skutecznie zniechęciły mnie dobiegające ze środka odgłosy tłuczenia młotem. 7:30, że komuś się chciało przybijać obrazki na ściany...dziwni ci miejscowi. Wracając do tematu, po drodze przechodziłem koło sklepiku. Zostały tylko ściany nośne. Brawo. Na basenie podobnie. Zniknęły poręcze, zejścia do basenu. Murek wzdłuż ściany rozgromiony, powalony. Ktoś go skuł...pewnie szukał drogocennego metalu. Co tam jeszcze, okna od sal operacyjnych...nie ma, zostały wielkie dziury. Podobnie jest z szybami w całym obiekcie. Ciężko uraczyć okno z całą szybą. Wszystko powybijane...wszystko.



 Zobacz mój profil na Facebooku
https://www.facebook.com/Teren-Prywatny-1778551935748201/?ref=bookmarks

Wszelkie prawa zastrzeżone! Kopiowanie, powielanie i wykorzystywanie zdjęć bez zgody autora zabronione.