Trałowiec wcześnie rano...

https://terenprywatnypl.blogspot.com/2019/03/traowiec-wczesnie-rano.html
Podczas sprzątania dysków trafiłem na fotki trałowca. Czym jest trałowiec...jest to okręt specjalnie przeznaczony do oczyszczania akwenów żeglownych z min za pomocą holowanych trałów, a także do stawiania min, stąd oboczna nazwa minowiec. Zdjęcia z zeszłego roku, odpoczywaliśmy w Dziwnówku. Standardowo wstałem wcześnie rano i ruszyłem do Dziwnowa. Wiedziałem że w porcie stoją dwa okręty. Liczyłem że uda mi się wejść na pokład. Bez tych wszystkich gapiów. Niestety. Marynarz, który stał na warcie nie mógł mnie wpuścić. Pozostało mi jedynie robić zdjęcia z brzegu. Po południu wróciłem...tym razem w pełnym składzie. Udało nam się wejść na pokład, jednak nie było szans na zdjęcie bez zwiedzających. Szkoda...może w przyszłym roku się uda. 




 A to taka wisienka na torciku



 Zobacz mój profil na Facebooku

https://www.facebook.com/Teren-Prywatny-1778551935748201/?ref=bookmarks

Wszelkie prawa zastrzeżone! Kopiowanie, powielanie i wykorzystywanie zdjęć bez zgody autora zabronione.