Zamknięty bank...

https://terenprywatnypl.blogspot.com/2018/12/zamkniety-bank.html
Dzięki uprzejmości pewnego dobrego człowieka, miałem okazję pospacerować po zamkniętym banku. W tym miejscu muszę dodać, że był to mój pierwszy odwiedzony bank. W sumie to nawet nie wiedziałem że go zamknęli. Tak więc...cały obiekt tylko dla mnie. Nikt mnie nie gonił, nie stał nad głową, pełen luz. Na dworze zimno, wiało...padało. W środku cieplutko, grzejniki ciepłe. Obiekt czysty, niezagrzybiony...pełen wypas. W sumie najwięcej działo się na parterze oraz w piwnicy. Górna część banku wyczyszczona do zera. Tak więc najwięcej czasu spędziłem pstrykając boksy...hol, oraz klatkę schodową. Bardzo przyjemnie. W piwnicy znajdowały się sejfy, pierwszy raz miałem okazję zobaczyć to wszystko, wejść do głównego skarbca. Pod koniec wycieczki przypomniałem sobie, że na obiekcie jest prąd. Można to zauważyć po zdjęciach, niektóre robione były przy zapalonych lampach. Myślę że nie ma co więcej się rozpisywać...sami zerknijcie...pozdrawiam. 
 














Zobacz film z banku


Zobacz mój profil na Facebooku

https://www.facebook.com/Teren-Prywatny-1778551935748201/?ref=bookmarks

Wszelkie prawa zastrzeżone! Kopiowanie, powielanie i wykorzystywanie zdjęć bez zgody autora zabronione.