Szkoła...

http://terenprywatnypl.blogspot.com/2017/06/szkoa.html
Od dawna marzyłem żeby odwiedzić opuszczoną szkołę. Z tego co udało mi się wyczytać w internecie, szkoła została zamknięta w 2003 roku. Po paru latach próbowano reaktywować placówkę, stworzono świetlicę środowiskową. Niestety plan nie wypalił. Tak więc dzieciaczki pomaszerowały do innej szkoły. Stara placówka stoi i czeka...tysiące ludzi obiera kurs na nią niczym wierzący na Jasną Górę. Prawdopodobnie jest to najbardziej rozpoznawalna szkoła w Polsce, oczywiście z tych opuszczonych. Żałuję tylko, że dopiero teraz udało mi się tutaj zjawić. Widać ślady demolki...w części sypialnej gdzie drzemały klasy najmłodsze widać ślady libacji alkoholowych. Krzyże poodwracane do góry nogami, osobiście nie jestem człowiekiem wierzącym, ale większość krzyży postawiłem jak powinno być. Bardzo dziecinna zabawa, chociaż nawet dzieci pewnie by tego nie robiły, bo i po co. Jeśli ktoś z Was ma w planach odwiedzić szkołę...nie odkładajcie tego na potem...bo już nie będzie po co jechać. Szkoła ma niesamowity klimat. Przy wejściu do piwnicy udało mi się znaleźć  akcent mojego rodzinnego miasta...pianino zrobione w legnickiej fabryce. Jest to jedno z lepszych miejsc, jakie udało mi się zwiedzić. 






































Zobacz mój profil na Facebooku
https://www.facebook.com/Teren-Prywatny-1778551935748201/?ref=bookmarks



Wszelkie prawa zastrzeżone! Kopiowanie, powielanie i wykorzystywanie zdjęć bez zgody autora zabronione.