Cerkiew...

https://terenprywatnypl.blogspot.com/2019/03/cerkiew.html
Sama cerkiew znajduje się na terenie kościoła. Okazało się że drzwi były zamknięte. Na szczęście okazało się że klucze są w posiadaniu pewnej starszej pary, która mieszkała obok. Nie musiałem długo prosić. Zapłatą był uśmiech. Chwilę potem starszy pan otworzył nam drzwi i mogliśmy porobić zdjęcia. Cerkiew znajduje się na Podkarpaciu. Budynek po spaleniu został odnowiony. Czeka na lepsze czasy. Stoi nie używany.
Gdy odjeżdżaliśmy, trafiliśmy na bramkę, stworzoną przez mieszkańców tejże wioski...polowali na parę młodą. Udało się, wódeczka zdobyta. Skorzystaliśmy z okazji i również zajechaliśmy im drogę. Jednak biorąc pod uwagę fakt, że ja i kolega Wojtek raczej jesteśmy osobami nie pijącymi...daliśmy sobie spokój. Po krótkiej chwili cofnąłem autkiem i przepuściłem orszak weselny. Wódka by i tak się zmarnowała w naszych rękach.


 







 Zobacz mój profil na Facebooku

https://www.facebook.com/Teren-Prywatny-1778551935748201/?ref=bookmarks

Wszelkie prawa zastrzeżone! Kopiowanie, powielanie i wykorzystywanie zdjęć bez zgody autora zabronione.